BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 21, 2010

Aku Kini Telah Dewasa..

Tanggal 21 Januari 1988 adalah tarikh aku dilahirkan.Pada tarikh ini aku kini bukan lagi bergelar seorang remaja, zaman remajaku telah meninggalkanku buat selama-lamanya.Kini aku sudah di peringkat seorang yang dewasa. Umurku kini sudah 22 tahun!. Tak ku sangka, begitu cepat masa berlalu. Sahabatku yang tersayang Nisa telah mengejutkanku dengan membuat pengumuman dalam kelas dengan memberitahu semua kawanku yang lain. Terharu dan bercampur malu btul hari tu. Mereka semua menyanyikan lagu untukku. Rasa macam dihargai betul..huhu..Terima kasih sahabat-sahabatku..Moga persahabatan kita semua kekal abadi selama-lamanya..

Semakin aku meningkat dewasa semakin banyak pula cabaran dan dugaan yang harus ku tempuhi. Itu memamg lumrah kehidupan.Aku harap aku dapat mengharunginya dengan sabar dan tabah. InsyaAllah Allah akan sentiasa bersama hamba2nya dan akan membantu hamba2nya yang taat akan perintahNya. Sesungguhnya, Allah tidak akan membebani seseorang itu, Allah akan menguji seseorang berdasarkan tahap kemampuannya sahaja...Aku harap aku mampu menghadapi apa jua dugaanMu Ya ALLAH..aminn..

0 comments: